پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جایی میان شب و سپیده
نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390
بازدید : 1130
نویسنده : منو تو


 

ترکیبی استادانه

برای تلفیق الگوها و طرح‌های چندگانه، استفاده از شیوه رنگ‌آمیزی محدود پاسخگو نخواهد بود. اگر بناست سفید و سیاه را امتحان کنید، این دو رنگ را در شمایل مختلف استفاده کنید. یک کاغذ دیواری گلدار ظریف جالب‌توجه خواهد بود. تابلویی که تداعی‌کننده خاطرات خوشایند شماست و در آن گل و گیاه دیده می‌شود، حتی به شکل سیاه و سفید هم جذاب خواهد بود. یک صندلی با روکش راه‌راه سفید و سیاه و حتی یک کوسن با روکش سفید و سیاه در ابعاد ریزتر و پیچ‌در‌پیچ هم جواب می‌دهد.






 
شلوغ نکنید

دلیلی وجود ندارد که حتما سفید و سیاه با هم ترکیب شده باشند و درهم و برهم یکدیگر را خنثی کنند. شما حتی می‌توانید این ترکیب را در شکلی ساده‌تر در سرویس بهداشتی خانه‌تان به کار ببرید. می‌توانید سرامیک دستشویی را سفید انتخاب کنید، اما کمد زیر آن را با رنگ سیاه تزیین ببخشید؛  ساده اما چشمگیر.






 
نشانه‌گذاری کنید

می‌توانید با یک نگاه زیرکانه، ساده‌ترین فضاها را به جذاب‌ترین‌ها تبدیل کنید، آن هم صرفا با استفاده از مقدار بسیار کمی از یک رنگ متضاد. یک اتاق با طراحی کاملا سفید، شاید کمی بی‌روح به نظر برسد. نگران نباشید، چون با پرده‌های راه‌راه سفید و سیاه می‌توانید روح را به فضا برگردانید، آن هم فقط با راه‌راه‌های سیاه پرده که در واقع آنها را نشانه‌گذاری کرده‌اید تا انرژی را به فضا بازگردانید.



:: موضوعات مرتبط: خانه و خانواده , دکوراسیون , ,
:: برچسب‌ها: سیاه و سفید , دکوراسیون , ترکیب رنگ , رنگ سیاه , رنگ سفید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: